Recenze květinářství od našich zákazníků z celé Prahy:
Máme to složitější. Naši práci - produkt, většinou obdrží obdarovaný, ne objednavatel (výjimku tvoří smuteční kytice, kdy objednavatel je i koncovým zákazníkem). V našem případě by recenzi tedy na kytice - květinářství, měl psát sám příjemce, který se z kytice těšil.
Dotazníky spokojenosti ale vždy obdrží ten, kdo kytici objednal. Zpětná elektronická vazba od příjemce není. Navíc neprodáváme pevně dané produkty - černé trička s gramáží 200g a velikosti XL... Názor na krásu a vkus je subjektivní, hraje i nálada a situace.
Proto u nás nenaleznete tolik reálných recenzí, jako když si kupujete třeba supermarketové komodity a vy jste jejich příjemcem, uživatelem.
I k objektivnímu zasílání recenzí jsme přistoupili až po několika letech. Vsázíme na doporučení mezi zákazníky.
Kytička obdarovanou kamarádku potěšila, podle fotografie byla pěkná. Rychlost v dodání, vše v pořádku! Naprosto skvělý a profesionální přístup, vše rychlé a výsledek krásný. Děkujeme S vaším obchodem jsem velmi spokojená a za vše moc děkuji. Bez připomínek. Moc děkuji, tak krásnou vazbu smutečního věnce jsem nikdy neviděla. Paní,slečny aranžérky si zaslouží velkou pochvalu(pevná prodejna ve Strašnicích). Mimořádně krásná,vkusná práce. Velmi děkuji! Miriam Vorlová. Personál je milý a vstřícný. Květiny byly nádherné. Vše proběhlo nad očekávání dobře. Objednat jsem byla v obchodě, personál je milý, vstřícný. Stránky na internetu mají pěkné, přehledné. Vše je perfektně skoordinované. Smuteční kytice byla dodána včas až do obřadní síně a byla moc pěkná. Doporučuji tuto firmu pro nákup květin k jakékoliv příležitosti. Služby byly nadstandartní. Děkujeme za spolupráci. Velmi ochotné a milé prodavačky, 2 kytice připravené tak, jak jsme se domluvili. Malý kaz na kráse, papírová manžeta na jedné z nich začala postupně, než jsme dojeli do Carolina, odpadávat. Jinak vše v pořádku. |
Naše recenze jsou každodenní doporučení mezi stávajícími zákazníky a ne recenze vymyšleně zobrazované programátory na webu.
Zároveň na ně zákazník (objednávající) povětšinou nereaguje, protože příjemcem a uživatelem je někdo jiný - obdarovaný, který recenzi nemá jak provést.
Jste zákazníkem našeho pražského květinářství?
Budeme rádi, pokud nám dáte jakoukoliv zpětnou vazbu (feedback), recenzi...
Využíváme i zpětný dotazník po provedeném nákupu od Google a Heureka, který zákazníkům dorazí (pokud chtějí) pár dnů po objednávce.
Bohužel, zejména zákazníci starších ročníků, přicházející k nám ze Seznam.cz a Mapy.cz, kteří plně nepochopili online objednávání na dálku, nám pravidelně snižují dobré hodnocení.
I tak se jim objednávání snažíme vysvětlit třeba telefonicky a vyjít jim maximálně vstříc...
Zároveň vás poprosíme, do recenzí nevkládejte jméno našeho obchodu nebo naše e-mailové adresy, systém třetích stran pak recenzi vyhodnotí jako spříznění s obchodem.
Google:
---
Heureka, zavedeno pro recenze 12/2023
(průměrná doba dodání - zákazníci si objednávají i předem):
Pochvala vždy potěší, z výtky se poučíme. Hezké a čerstvé kytky pro vás stále vozíme. Děkujeme vám.
-
Nákupy Google:
Recenze našeho online květinářství Květiny Strašnice Praha 10 - VezuKytku.cz
-
Mapy Google:
Recenze našeho online květinářství Květiny Strašnice Praha 10 - VezuKytku.cz
-
Facebook:
Recenze našeho online květinářství Květiny Strašnice Praha 10 - VezuKytku.cz
-
Heureka.cz :
Recenze našeho online květinářství Květiny Strašnice Praha 10 - VezuKytku.cz
-
Mapy.cz Seznam:
Recenze našeho online květinářství Květiny Strašnice Praha 10 - VezuKytku.cz
-
Máte pro nás do květinářství vlastní zprávu, zkušenost?