Reklamace kvality našich kytic (květin) a služeb, až na specifické výjimky - nemáme.
Nicméně, pokud se stane při doručení cokoliv, kontaktujte naše květinářství ihned, nejpozději do 24 hodin a najdeme společné řešení.
Kytice pro případnou výměnu musí být v původním stavu a nerozložená.
Nedovolíme si prodávat nekvalitní nebo staré květiny a ani je dávat do našich kytic.
Stejně tak je ani nenabízíme v našem květinářství.
Máme neustálé stabilní prodeje, které vždy zaručí každodenní pravidelné nákupy čerstvých květin, které vám rádi doručíme nebo si je u nás vyzvednete.
Reklamovat můžete pochopitelně i chybu při doručení, také prosím použijte tento formulář.
Máte objektivní důvod pro reklamaci? Kontaktujte nás - obratem vám doručíme novou kytici !
Na náš velký objem prodeje květin evidujeme pouze dvě výměny, šest kompenzací. Z vlastní vůle.
Uvádíme zde, že špatnou kytici od nás k zákazníkovi nepustíme. A tak to je.
Z posledních reklamací:
- Kolegyně zaměnila mix růžových pivoněk (tmavě růžové a světle růžové) za mix bílých a světle růžových.
- Editor v objednávkovém formuláři nám nepropisoval do systému emotikony, vložené z třetích stran. Toto pole pro vzkaz je primárně určené pro vložení pouze textů. Editor už měníme, ale nevkládejte nám prosím do vzkazů jakékoliv smajlíky - emotikony, použité z různých aplikací, třeba v telefonu. Každá aplikace i emotikon je jiný a nedokážeme ho do vzkazu správně reprodukovat.
- Na vytížený svátek MDŽ jsme u jednoho vzkazu zapomněli dopsat konec.
- I vlivem dopravní situace nebo změny adresy zákazníkem dorazíme po zvoleném tříhodinovém časovém rozmezí. Pokud je termín času pro doručení zásadní (ve 13:30 odjíždí na víkend pryč), vždy nám to prosím sdělte do poznámky v objednávce nebo jakkoliv jinak.
- Zelená kytice omylem uvázána dle jiného obrázku - požadované předlohy, vlivem technické chyby editoru v poznámce. Náprava by byla logisticky a časově složitější, do hodiny (v sobotu) jsme vrátili peníze zpět na účet zákazníka.
- Reklamace velikosti kytice. Dcera objednala a zaplatila menší velikost, než paní chtěla - měla představu.
- Nedoručené přání spolu s kyticí. Příjemkyně měla vzkaz zapadlý v balení kytice.
Z posledních recenzí:
- Některým lidem není ani trapné dávat recenzi, za kterou si mohou sami. Zde paní objednala bez jakékoliv předchozí konzultace nebo prosby v 05:03 ráno kytici deseti růží, zvolila si rozvozový čas 08:00 - 12:00 hodin v ten stejný den a do poznámky nám uvedla: Doručit do 08:00, poté odjíždíme pryč. Názor ať si každý udělá sám.
V případě reklamace prosím postupujte takto:
Reklamujete čerstvost:
Zašlete nám prosím fotografie kytice.
Reklamujete velikost kytice:
Zašlete nám fotografii s přiloženým metrem, pravítkem.
Před odesláním veškeré kytice také měříme a děláme si u každé kytice svou obrazovou dokumentaci.
Snažíme se, ale chybu udělá někdy bohužel každý.
Zároveň budeme rádi, pokud nám po provedené objednávce poskytnete svou recenzi - feedback z nákupu květin u nás.
Vaše zpětné reakce nám i umožňují chyby v budoucnu eliminovat.
Děkujeme.
Chci reklamovat květiny/doručení (věříme, že tento formulář nebude potřeba, problém řešíme vždy obratem) :